TR piyasalarındakilerin yüzde 99'u çakal hırsız firmalardır. Firma kâr yazsa bile aşağı doğru itebiliyorlar. Türk borsalardan uzak durun lütfen yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte. Sizin için hiç iyi olmaz. Fon düşünebilirsiniz yabancı olursa hele 10 senede ciddi manada katkı sağlayacağını düşünüyorum.