ben protföyümü sana atayım onlardan uzak dur onlar hariç hangisini alırsan al kazanırsın 30 a yakın hisse var portöyümde 3 yıldı hepsi zarar enflasyonun altında kazandırdı hepsi

ben ne yaparsam tersini yap

bitek odine teknolojiden %5000 kar sağladım onada çok az para yatırmıştım