Merhabalar
10 yıl vadeli bir hisse senedi portföyü oluşturuyorum Aylık düzenli alım yapmayı planlıyorum.
Uzun vadede güvendiğiniz hisseler hangileri? Mümkünse hisse ismiyle birlikte kısa bir açıklama da yazabilir misiniz? (Büyüme potansiyeli, temettü, sektör liderliği vb.)
Yatırım tavsiyesi olarak değil kişisel görüş ve tecrübelerinizi merak ediyorum.
Teşekkürler.