RamazanAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben protföyümü sana atayım onlardan uzak dur onlar hariç hangisini alırsan al kazanırsın 30 a yakın hisse var portöyümde 3 yıldı hepsi zarar enflasyonun altında kazandırdı hepsi

ben ne yaparsam tersini yap


benimle aynı düşüncelere sahip birini görmek çok güzel

tam yükselir gibi oluyor zarar bitti aldığım fiyata satayım diyorum hoop iran savaştı, yine bekliyoruz tam maliyete geliyor hoop iran barıştı yine düş, tr deki olayları saymıyorum daha