Balkona Türk Bayrağı Asmak
29
●1.698
- 29-05-2026, 10:53:21Amerikalılara özendiğim konudur bayraklarını he alanda kullanmaya çalışmaları, evlerinin önüne direkle de olsa kapı girişlerine bir çubukla da olsa bayraklarını asıyorlar.
- 29-05-2026, 10:57:48TheHoligan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Donlarında , iç çamaşırlarında , bikiniler de , her alanda kullanıyorlar bayrak larına saygılar -35. özendiğin topluma bakar mısın - 29-05-2026, 10:59:57delil ve kanıt sunmak zorundasın , Babanızın bundan haberi yok , şimdide gelmişsin allaha havale ediyorsun , sen önce babanın hakkını öde. delil ve kanıt sun ki bizde babanın doğru veya yanlışını bilip yargılayalım.obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç delil yok bir şey yok atıp tutuyorsun herkes burada babanı kötü benimsiyor. ya öyle bir şey yoksa ? sen babanın hakkını ödeyebilecek misin by ADALET ? - 29-05-2026, 11:06:18kafan mı iyi senin babamın ne hakkı var ki ödeyim yıllardır bize çektirmiş sen el bebek gül bebek büyüdün diye herkes öyle büyümüyor kafamıza vura vura ders anlatan bir adamın neyini savunayım döven adamın neyi savunayım telefonda kumar oynayan adamın neyini savunayım ben hasta olduğumda doktor evde sigara içen varsa içmesin dediği halde içen adamın neyini savunayım bilmediğiniz konularda gereksiz yorum atmayındijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2026, 11:21:50Kafam güzel değil kardeşim , insan olarak etraflıca düşünme sorumluluğum var , okudum aman boşver demek gibi bir lüksüm olmadığı için kanıt ve deliller istemek en doğal hakkımdır, bu durumda ne sana güveniyorum ne babanıza .obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2026, 11:46:29Ben çocukken mahallemizde bir amcamız vardı, bahçeli müstakil bir evdi ki zaten tüm mahale o şekildeydi. Gecekondu yani tüm evler tek kat ve ufak bahçeli şeklinde. O amcamızın evinin bahçesinde bir bayrak direği ve o direkte 7/24 asılı Türk Bayrağı vardı. Biz çocukken o bayrağın gölgesinin vurduğu sokakta top oynayarak büyüdük ve her bayramda seyranda mutlaka tüm evlere bayraklar asılırdı mahallemizde. Yani ne bileyim sadece şehit evlerine bayrak asılır diye birşey ben ilk defa duyuyorum.

