obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kafan mı iyi senin babamın ne hakkı var ki ödeyim yıllardır bize çektirmiş sen el bebek gül bebek büyüdün diye herkes öyle büyümüyor kafamıza vura vura ders anlatan bir adamın neyini savunayım döven adamın neyi savunayım telefonda kumar oynayan adamın neyini savunayım ben hasta olduğumda doktor evde sigara içen varsa içmesin dediği halde içen adamın neyini savunayım bilmediğiniz konularda gereksiz yorum atmayın
Kafam güzel değil kardeşim , insan olarak etraflıca düşünme sorumluluğum var , okudum aman boşver demek gibi bir lüksüm olmadığı için kanıt ve deliller istemek en doğal hakkımdır, bu durumda ne sana güveniyorum ne babanıza .