• 29-05-2026, 15:23:23
    #19
    Kurumsal Üye
    Şükürler olsun ki Müslümanım. Şükürler olsun ki Tük'üm.

    Bayrak hassas bir konudur.
    Bayrak üzerinden kutuplaştırma hevesinde olanlara da hiç bir faydası olmaz.

    Konu sahibi arkadaşın babası ile arasında neler yaşandı ve yaşanıyor, bilemeyiz.
    Ancak şu da var ki genelde şehit ailelerinin evlerinde bayrak olduğundan bazı kesimler bunu bu şekilde algılıyor olabilir.
    Belki anlık üzücü şeyler gelmiştir aklına ya da farklı bir nedenden ötürüdür, bize düşmez yargılamak.

    Halbuki bayrak asmak için bahaneye gerek yoktur, isteyen istediği zaman istediği kadar asabilir. Buna da kimse karışamaz.

    Bu arada bazı kişilerin ''yobaz'' diye hedef göstererek ( genelleme yapmak büyük kul hakkıdır ) kendilerini üstün görmeye de hakları yoktur.

    Bu vatan kolay alınmadı arkadaşlar. Biraz tarihimizi öğrenelim derim. Klavyeden sallamakla olmuyor bu işler.

    Hem ana hem baba tarafından gazi dedelerimin torunu olarak yazıyorum bu yorumu. Aman diyeyim, hassas noktamıza basmayın.

    İyi forumlar herkese.
  • 29-05-2026, 16:45:51
    #20
    Şehitlerimiz ile ne alakası var. Ne kafalar var ya Rabbim.
  • 29-05-2026, 17:31:34
    #21
    Karşı komsumla birlikte ip attık, 20 yıldır sokakta dalgalanıyor Şanlı Bayrağımız.
  • 29-05-2026, 18:41:23
    #22
    Gayesini öğrenmek lazım, yani hakiki gayesini. Bunu bilmeyi bilerek istiyorum. Bana zaten her türlü ters; neticede Türkiye’de, kendi ülkemde arzu ettiğim zaman bayrak asamayacaksam başka neresi vardır? Babanız ya saçmalamış ya da kendince bir yaşanmışlığı dahilinde bir gerekçesi var. Diğer türlü gayesi yoksa zaten hepten hatalı.

    Dipnot: Bu tarz konular çok hassas hocam. Bir ulusu, onu da geçtim halkım ve şahsım adına kıymeti eşsiz ve değeri paha biçilemez bir konuyu temsil ediyor. Adı üstünde “bayrak” diye geçilecek bir duruma dahil edilemez. Arka planında o kadar derin, o kadar inanılmaz seviyelerde anlamları var ki… Kimi zaman akla hayale sığmıyor.


  • 30-05-2026, 01:34:45
    #23
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dipnot: Bu tarz konular çok hassas hocam. Bir ulusu, onu da geçtim halkım ve şahsım adına kıymeti eşsiz ve değeri paha biçilemez bir konuyu temsil ediyor. Adı üstünde “bayrak” diye geçilecek bir duruma dahil edilemez. Arka planında o kadar derin, o kadar inanılmaz seviyelerde anlamları var ki… Kimi zaman akla hayale sığmıyor.


    Güzel bir konuya değinmişsiniz hocam. Kısacası. İslam sancağıdır... Dünyadaki Müslüman devletlerin bir çoğunda, bayrağında ay yıldızı görürsünüz.

    not: Hırıstiyanların bayrağında da haç ğörürülür... Ayrıca Ülkemizdeki İslam karşıtı marjinal gurupların protesto ve eylemlerinde Türk bayrağı göremezsiniz...
  • 30-05-2026, 01:57:10
    #24
    turbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir konuya değinmişsiniz hocam. Kısacası. İslam sancağıdır... Dünyadaki Müslüman devletlerin bir çoğunda, bayrağında ay yıldızı görürsünüz.

    not: Hırıstiyanların bayrağında da haç ğörürülür... Ayrıca Ülkemizdeki İslam karşıtı marjinal gurupların protesto ve eylemlerinde Türk bayrağı göremezsiniz...
    yıldız ve hilal eski Türk devletlerindede kullanılan bir simge yani sadece dine bağlamak yetersiz din acısından sadece islam degil Türklerin eski dini Tengiricilik Gök tanrıcılıklada bağlanabilir
  • 30-05-2026, 02:31:13
    #25
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıldız ve hilal eski Türk devletlerindede kullanılan bir simge yani sadece dine bağlamak yetersiz din acısından sadece islam degil Türklerin eski dini Tengiricilik Gök tanrıcılıklada bağlanabilir
    Türklerin tengiricilik diye bir inancı hiç olmadı. Kut ve Gökbörü bilinen inançlarıdır. İslam öncesi hiç bir Türk kavminde ay yıldız bulmazsın. İslamiyet'le birlikte sancağımıza eklenmiştir.
  • 30-05-2026, 02:54:50
    #26
    turbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türklerin tengiricilik diye bir inancı hiç olmadı. Kut ve Gökbörü bilinen inançlarıdır. İslam öncesi hiç bir Türk kavminde ay yıldız bulmazsın. İslamiyet'le birlikte sancağımıza eklenmiştir.
    sonuçta başka bir inanç vardı Atalarımızda karahanlılar döneminde araplarla içli dışlı ticaret olaylarıyla sonradan geçilmiş islama
  • 30-05-2026, 08:49:20
    #27
    Konuya yazdığım mesajımı birisi report etmiş Report edenin hangi görüşten olduğunu söylememe gerek yok şimdi sizlere o mesajı forum kurallarına uygun şekilde sansürleyerek atacağım siz zaten okuyunca o yorum hangi maşa ve eğitimsiz cahil piyon kesimin zoruna gittiğini direkt anlayacaksınız.

    İşte Türk düşmanı 4 ayaklı sokak canlıları böyle böyle işledi Türk Milleti'nin aklını. Ne alakası varmış şehitle? Okullarda şehit mi var Türk Bayrağı asılı, kamu kurumlarında şehit mi var?
    Evimin merdivenlerinde 1 tane, camekan balkonumda 1.5 metrelik 1 tane, arabamın camında 1 tane asılı. İNADINA TÜRK DİYORUZ İNADINA TÜRK MİLLETİ DİYORUZ.
    TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR. DEVRAN DÖNDÜĞÜNDE BUGÜN İSLAMCILIK ADI ALTINDA TÜRK IRKI DÜŞMANLIĞI YAPANLARDAN HESABINI SORACAĞIZ. BURASI TÜRKIYE BU YAPILAN HAREKETLERIN DÖNÜŞÜ SIZ AZINLIKLARA COK KOTU DONECEK COK SIZ DAHA BUNUN FARKINDA DEGILSINIZ.

    Mesajimdan rahatsız olacak iki kesim vardır o da Türkiye'ye monarşi yakışır diyen annesi Amerikan altına yatmis namus erezyonuna uğramış Lübnanlı kel ABD diplomati Tom Barrackın uşakları, diğeri Filistin Filistin diye ağlayıp İsrailli askerlere termal don mühimmat satıp paravan şirketlerle ticarete devam eden karısına muhtarlıktan fakirlik belgesi çıkaran milletvekili ve parti arkadaşları ile onlarin toplum içindeki şakşakcıları. Yıllardır hemen her forumda Türkçü olduğum için çoğu defa ban yemişimdir. Biz bu kışı da elbet geçiririz ama bu yediğimiz ayazların da hesabını elbet sorarız. YAŞASIN VATAN ! VAR OLSUN TÜRK IRKI!