Gayesini öğrenmek lazım, yani hakiki gayesini. Bunu bilmeyi bilerek istiyorum. Bana zaten her türlü ters; neticede Türkiye’de, kendi ülkemde arzu ettiğim zaman bayrak asamayacaksam başka neresi vardır? Babanız ya saçmalamış ya da kendince bir yaşanmışlığı dahilinde bir gerekçesi var. Diğer türlü gayesi yoksa zaten hepten hatalı.

Dipnot: Bu tarz konular çok hassas hocam. Bir ulusu, onu da geçtim halkım ve şahsım adına kıymeti eşsiz ve değeri paha biçilemez bir konuyu temsil ediyor. Adı üstünde “bayrak” diye geçilecek bir duruma dahil edilemez. Arka planında o kadar derin, o kadar inanılmaz seviyelerde anlamları var ki… Kimi zaman akla hayale sığmıyor.