• 29-05-2026, 09:26:16
    #1
    Selamlar balkona türk bayrağı asmıştım babam gelmiş bağrarak o bayrağı kaldır evinde şehit olanlar asıyor diyor

    bende kaldırmadım o sinirle çıktım evden

    sizce problem nerde

    adam resmen kavga çıkarmak için bahane arıyor bana öyle geldi
  • Kabul Edilen Cevap
    • 3 Beğeni
      Evime 5 sene önce taşındım, 5 yıldır balkonumda bayrak asılı, kimse de şehit mi var diye gelip sormadı, babanızın başka bir derdi vardı muhtemelen yer aradı çatacak.
  • 29-05-2026, 09:37:23
    #2
    Eskiden öyleydi resmi günler harici bayrak genelde şehit evlerinde asılı durur.
  • 29-05-2026, 09:37:51
    #3
    TASARIM AJANSI
    Türk bayrağı her zaman asılabilecek, asıldığı yere şeref katacak bir bayraktır.
    Siz Türk bayrağı asıyorsanız muhtemelen babanız da Türk bayrağını hazmedemeyen kesimden değildir.

    Belki bir yaşanmışlığı vardır, onu hatırlayıp üzülmüştür.
  • 29-05-2026, 10:04:29
    #4
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar balkona türk bayrağı asmıştım babam gelmiş bağrarak o bayrağı kaldır evinde şehit olanlar asıyor diyor

    bende kaldırmadım o sinirle çıktım evden

    sizce problem nerde

    adam resmen kavga çıkarmak için bahane arıyor bana öyle geldi
    Sizi polise şikayet etmediğine, bayrağın fotoğrafını çekip mahkemeye vermediğine dua edin. O kadar kötü bir dönemdeyiz ki, adaleti, eğitimi, ekonomiyi geçtim, yakında "Ben Türküm" demek suç olacak galiba. Zaten televizyonu açtığınızda, meydanlarda Türk bayrağı açan vatandaşlara polisin ve diğer provokatörlerin nasıl saldırıldığını gördüğünüzde bunu daha iyi anlayabilirsiniz. Tabi bu benim şahsi düşüncem, yanılıyor da olabilirim. Ama benim gördüğüm bunlar.
  • 29-05-2026, 10:10:09
    #5
    Resmi Shopify Partner
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar balkona türk bayrağı asmıştım babam gelmiş bağrarak o bayrağı kaldır evinde şehit olanlar asıyor diyor

    bende kaldırmadım o sinirle çıktım evden

    sizce problem nerde

    adam resmen kavga çıkarmak için bahane arıyor bana öyle geldi
    Kendimi bildim bileli camımda bayrağım asılıdır. Her kirlendiğinde yenilenir.
  • 29-05-2026, 10:14:36
    #6
  • 29-05-2026, 10:15:55
    #7
    Konuyu açan arkadaşın yalan söylediğini düşünüyorum.
  • 29-05-2026, 10:21:13
    #8
  • 29-05-2026, 10:35:25
    #9
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan arkadaşın yalan söylediğini düşünüyorum.
    seni inandırmak zorunda değilim bu iftiradan dolayı Allaha hesap verirsin artık