Ben çocukken mahallemizde bir amcamız vardı, bahçeli müstakil bir evdi ki zaten tüm mahale o şekildeydi. Gecekondu yani tüm evler tek kat ve ufak bahçeli şeklinde. O amcamızın evinin bahçesinde bir bayrak direği ve o direkte 7/24 asılı Türk Bayrağı vardı. Biz çocukken o bayrağın gölgesinin vurduğu sokakta top oynayarak büyüdük ve her bayramda seyranda mutlaka tüm evlere bayraklar asılırdı mahallemizde. Yani ne bileyim sadece şehit evlerine bayrak asılır diye birşey ben ilk defa duyuyorum.