• 04-05-2026, 10:24:43
    #10
    Çöküş yaşamak mı, içerisinden çıkabildiğim var mı diye sorsanız daha doğru bir soru olurdu muhtemelen.

    Birkaç defa bıçağın kemiğe dayandığını hissettim fakat ileri geri bir şekilde devam etmeye çalışıyorum. Borçlar biriktikçe birikiyor, gelen maaş doğrudan olduğu gibi borçlara gidiyor ve ay sonuna kadar yine ister istemez borç biriktikçe birikiyor, artık bir çığ gibi yuvarlanarak geliyor ve engellemenin hiçbir yolu maalesef yok benim için.

    Gittiği yere kadar gideceğiz, bakalım gidemediği noktada da bakacağız başımızın çaresine fakat hayat ciddi anlamda zor ve iğrenç, bu yazdıklarım muhtemelen kimseyi ilgilendirmeyecek fakat biraz içimi dökmeye ihtiyacım vardı diyebilirim.

    Herkese iyi forumlar dilerim.
  • 04-05-2026, 10:28:24
    #11
    Evlen. Sonra tükenmeye veya pes etmeye halin kalmaz. Sırtına bir yük yüklenir. Bir de üzerine çocuğun olursa dinlenmek gibi bir lüksün kalmaz. Böylece ayakta durmanın, mücadele etmenin ne demek olduğu daha iyi anlaşılır.
  • 04-05-2026, 10:32:58
    #12
    Seo Hizmetleri
    hocam suan türkiye de cogu kişinin durumu bu. herkes böyle diye rahatta olmamak lazım o yüzden moral bozmadan en iyi sekilde elden geleni yapmanız gerekiyor
  • 04-05-2026, 10:52:31
    #13
    SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlen. Sonra tükenmeye veya pes etmeye halin kalmaz. Sırtına bir yük yüklenir. Bir de üzerine çocuğun olursa dinlenmek gibi bir lüksün kalmaz. Böylece ayakta durmanın, mücadele etmenin ne demek olduğu daha iyi anlaşılır.
    Naneyi yememe az kaldı. Evlilik yakındır hissediyorum ama fuzuli çok para harciyom. Çöküş sendromu hocam sanirim tam bilmiyorum.

    Lakin evlilik karsi taraf ile bir olunursa güzel yalniz zorlar ise anlamı yok yıpratır diye düşünüyorum ve dogru insanı bulmak zor.
  • 04-05-2026, 10:55:06
    #14
    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam suan türkiye de cogu kişinin durumu bu. herkes böyle diye rahatta olmamak lazım o yüzden moral bozmadan en iyi sekilde elden geleni yapmanız gerekiyor
    Üstadım kesinlikle durum böyle.

    Ani çöküş yalnızlık spor kafa dinleme köşeye çekilme ve herkesin paraya göre ve iş sınıfına göre sınırlandırması ona göre muamele yapması zoruma gidiyor.

    Bu nedenle kendi vucudumu kullanıcağım. Spor yapıp kas yapıp ilgi ve daha sağlıklı olmak için. En azından şimdikinden daha iyi olmak için yarına daha iyi hazırlanmam gerekiyor.
  • 04-05-2026, 11:22:17
    #15
    Kabuğuma girdiğim bir evredeyim bende, sosyal hayatı min. seviyeye indirip gece - gündüz iş odaklı hareket eder oldum. Günlük 4-5 saat uyku düşük enerji karamsal düşünceler ülke ekonomisi hayat pahalılığı insanın önünü göremeyişi bu duruma itiyor insanı. Mücadeleye son gaz devam.
  • 04-05-2026, 11:40:17
    #16
    carlito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kabuğuma girdiğim bir evredeyim bende, sosyal hayatı min. seviyeye indirip gece - gündüz iş odaklı hareket eder oldum. Günlük 4-5 saat uyku düşük enerji karamsal düşünceler ülke ekonomisi hayat pahalılığı insanın önünü göremeyişi bu duruma itiyor insanı. Mücadeleye son gaz devam.
    Evet hocam tek mal varligim şuan 1 yillik spor yapmak.

    Ara ara iş tekliflerini değerlendiricem.

    Hayata tutunmaya calisicam.

    Bir kapı kapanır başka kapılar açılır. Ama hep içimde bir his bugün olmazssa yarın olucak. Elbet bir gün 💎
  • 04-05-2026, 12:00:45
    #17
    Oluyor maalesef, dönem dönem insanın enerjisi dibe vuruyor, biraz akışına bırakıp toparlanmak için kendine zaman vermek en iyisi.
  • 04-05-2026, 12:01:25
    #18
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oluyor maalesef, dönem dönem insanın enerjisi dibe vuruyor, biraz akışına bırakıp toparlanmak için kendine zaman vermek en iyisi.
    Hocam herkes paraya bakıyo ama