Çöküş yaşamak mı, içerisinden çıkabildiğim var mı diye sorsanız daha doğru bir soru olurdu muhtemelen.
Birkaç defa bıçağın kemiğe dayandığını hissettim fakat ileri geri bir şekilde devam etmeye çalışıyorum. Borçlar biriktikçe birikiyor, gelen maaş doğrudan olduğu gibi borçlara gidiyor ve ay sonuna kadar yine ister istemez borç biriktikçe birikiyor, artık bir çığ gibi yuvarlanarak geliyor ve engellemenin hiçbir yolu maalesef yok benim için.
Gittiği yere kadar gideceğiz, bakalım gidemediği noktada da bakacağız başımızın çaresine fakat hayat ciddi anlamda zor ve iğrenç, bu yazdıklarım muhtemelen kimseyi ilgilendirmeyecek fakat biraz içimi dökmeye ihtiyacım vardı diyebilirim.
Herkese iyi forumlar dilerim.
Tükeniyoruz...... +R10
22
●854
- 04-05-2026, 10:24:43
- 04-05-2026, 10:32:58hocam suan türkiye de cogu kişinin durumu bu. herkes böyle diye rahatta olmamak lazım o yüzden moral bozmadan en iyi sekilde elden geleni yapmanız gerekiyor
- 04-05-2026, 10:52:31Naneyi yememe az kaldı. Evlilik yakındır hissediyorum ama fuzuli çok para harciyom. Çöküş sendromu hocam sanirim tam bilmiyorum.SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lakin evlilik karsi taraf ile bir olunursa güzel yalniz zorlar ise anlamı yok yıpratır diye düşünüyorum ve dogru insanı bulmak zor. - 04-05-2026, 10:55:06Üstadım kesinlikle durum böyle.bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ani çöküş yalnızlık spor kafa dinleme köşeye çekilme ve herkesin paraya göre ve iş sınıfına göre sınırlandırması ona göre muamele yapması zoruma gidiyor.
Bu nedenle kendi vucudumu kullanıcağım. Spor yapıp kas yapıp ilgi ve daha sağlıklı olmak için. En azından şimdikinden daha iyi olmak için yarına daha iyi hazırlanmam gerekiyor. - 04-05-2026, 11:22:17Kabuğuma girdiğim bir evredeyim bende, sosyal hayatı min. seviyeye indirip gece - gündüz iş odaklı hareket eder oldum. Günlük 4-5 saat uyku düşük enerji karamsal düşünceler ülke ekonomisi hayat pahalılığı insanın önünü göremeyişi bu duruma itiyor insanı. Mücadeleye son gaz devam.
- 04-05-2026, 11:40:17Evet hocam tek mal varligim şuan 1 yillik spor yapmak.carlito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ara ara iş tekliflerini değerlendiricem.
Hayata tutunmaya calisicam.
Bir kapı kapanır başka kapılar açılır. Ama hep içimde bir his bugün olmazssa yarın olucak. Elbet bir gün 💎 - 04-05-2026, 12:01:25Hocam herkes paraya bakıyo amaJonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle