Kabuğuma girdiğim bir evredeyim bende, sosyal hayatı min. seviyeye indirip gece - gündüz iş odaklı hareket eder oldum. Günlük 4-5 saat uyku düşük enerji karamsal düşünceler ülke ekonomisi hayat pahalılığı insanın önünü göremeyişi bu duruma itiyor insanı. Mücadeleye son gaz devam.
Evet hocam tek mal varligim şuan 1 yillik spor yapmak.
Ara ara iş tekliflerini değerlendiricem.
Hayata tutunmaya calisicam.
Bir kapı kapanır başka kapılar açılır. Ama hep içimde bir his bugün olmazssa yarın olucak. Elbet bir gün 💎