Evlen. Sonra tükenmeye veya pes etmeye halin kalmaz. Sırtına bir yük yüklenir. Bir de üzerine çocuğun olursa dinlenmek gibi bir lüksün kalmaz. Böylece ayakta durmanın, mücadele etmenin ne demek olduğu daha iyi anlaşılır.
Naneyi yememe az kaldı. Evlilik yakındır hissediyorum ama fuzuli çok para harciyom. Çöküş sendromu hocam sanirim tam bilmiyorum.
Lakin evlilik karsi taraf ile bir olunursa güzel yalniz zorlar ise anlamı yok yıpratır diye düşünüyorum ve dogru insanı bulmak zor.