Çöküş yaşamak mı, içerisinden çıkabildiğim var mı diye sorsanız daha doğru bir soru olurdu muhtemelen.

Birkaç defa bıçağın kemiğe dayandığını hissettim fakat ileri geri bir şekilde devam etmeye çalışıyorum. Borçlar biriktikçe birikiyor, gelen maaş doğrudan olduğu gibi borçlara gidiyor ve ay sonuna kadar yine ister istemez borç biriktikçe birikiyor, artık bir çığ gibi yuvarlanarak geliyor ve engellemenin hiçbir yolu maalesef yok benim için.

Gittiği yere kadar gideceğiz, bakalım gidemediği noktada da bakacağız başımızın çaresine fakat hayat ciddi anlamda zor ve iğrenç, bu yazdıklarım muhtemelen kimseyi ilgilendirmeyecek fakat biraz içimi dökmeye ihtiyacım vardı diyebilirim.

Herkese iyi forumlar dilerim.