• 04-05-2026, 13:00:56
    #19
    Eğer yaşantımız düz ve monoton olsaydı ruhen ve bedenen çöküş yaşardık. Hayatta iniş ve çıkışların olması bizi kendimize getirerek yaşamak için doğal dengeyi sağlıyor. Bir gün mutlu olursun bir gün mutsuz. Bir zaman borçlu olursun bir zaman borçsuz. Demek istediğim ruhumuzun ve bedenimizin kendine gelebilmesi için bazen böyle durumlar olabiliyor.
    Deprasan kullanmayan az kişi kaldı. Hayatımız çok stresli buna ayak uydurmak lazım. Sabret eminim daha iyi günler gelecektir. Saygılarımla
  • 04-05-2026, 13:13:55
    #20
    vonali2652 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer yaşantımız düz ve monoton olsaydı ruhen ve bedenen çöküş yaşardık. Hayatta iniş ve çıkışların olması bizi kendimize getirerek yaşamak için doğal dengeyi sağlıyor. Bir gün mutlu olursun bir gün mutsuz. Bir zaman borçlu olursun bir zaman borçsuz. Demek istediğim ruhumuzun ve bedenimizin kendine gelebilmesi için bazen böyle durumlar olabiliyor.
    Deprasan kullanmayan az kişi kaldı. Hayatımız çok stresli buna ayak uydurmak lazım. Sabret eminim daha iyi günler gelecektir. Saygılarımla
    Üstadım 🦁🥰🥰🥰🥰🥰🥰
  • 04-05-2026, 18:05:47
    #21
    Küçükken emekli olmaya yakın insanların emekli olup köye veya egede bir yere yerleşip sakin bir hayat sürme heveslerini şimdi daha iyi anlıyorum.
  • 05-05-2026, 09:55:37
    #22
    Valla hocam yanlış değilsin. Neden bilmiyorum ama hayattan bir zevk alınmıyor.
  • 05-05-2026, 13:14:34
    #23
    garip_dj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam yanlış değilsin. Neden bilmiyorum ama hayattan bir zevk alınmıyor.
    Kesinlikle hayat parası olana güzel diyoruz bazen de parası olan da yemiyor ki hayatı anlık yaşıyo.

    Hersey tuaf kocaman bir döngü ve mutluluğu arıyoruz motivasyon arıyoruz hersey sarpa sarıyor bilinmeze dogru gidiyoruz.

    Tükeniyoruz kendimizi kandırmanın anlamı yok. Hayat 10 sene önce ağır işlerdi yada bize öyle gelirdi şimdi yıllar ay olmuş aylar hafta gibi çok garip.