Eğer yaşantımız düz ve monoton olsaydı ruhen ve bedenen çöküş yaşardık. Hayatta iniş ve çıkışların olması bizi kendimize getirerek yaşamak için doğal dengeyi sağlıyor. Bir gün mutlu olursun bir gün mutsuz. Bir zaman borçlu olursun bir zaman borçsuz. Demek istediğim ruhumuzun ve bedenimizin kendine gelebilmesi için bazen böyle durumlar olabiliyor.
Deprasan kullanmayan az kişi kaldı. Hayatımız çok stresli buna ayak uydurmak lazım. Sabret eminim daha iyi günler gelecektir. Saygılarımla