Valla hocam yanlış değilsin. Neden bilmiyorum ama hayattan bir zevk alınmıyor.
Kesinlikle hayat parası olana güzel diyoruz bazen de parası olan da yemiyor ki hayatı anlık yaşıyo.
Hersey tuaf kocaman bir döngü ve mutluluğu arıyoruz motivasyon arıyoruz hersey sarpa sarıyor bilinmeze dogru gidiyoruz.
Tükeniyoruz kendimizi kandırmanın anlamı yok. Hayat 10 sene önce ağır işlerdi yada bize öyle gelirdi şimdi yıllar ay olmuş aylar hafta gibi çok garip.