• 30-04-2026, 21:53:12
    #1
    Beyler hayırlı akşamlar ilk önce
    İlişkimin 2 ayı bitti 3 ayına girecez yks çalıştığımiz için pek dışarda buluşma imkanımız olmadı yarın işçi bayramı dershane kapalı olduğu için kızla buluşup sözde tatlı yemek ve sinemaya gidecez kız aradı ailesinden sadece 400 TL alabilmiş (ailesine kızlarla oturacaz demiş) bende sorun değil yarın gel hallederiz dedim bende de 1.300 var Gaziantepte yaşıyoruz güzel ama ucuz tatlıcı yemek yeri bildiğiniz var mı sinemayı Forum AVM'de izlemeyi düşünüyoruz herhangi bir kampanya var mı bilginiz var mı


    Ayriyeten kızla ilkez tek buluşacaz öneriniz neler?




    Güncelleme için tıklayın
  • Kabul Edilen Cevap
  • 30-04-2026, 21:55:48
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kıza ödetme hocam kız gider tek önerim
  • 30-04-2026, 21:56:57
    #3
    softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kıza ödetme hocam kız gider tek önerim
    Hocam bende bu yüzden tedirginim bütün hesapları ben odeyecem para yetmeyecek büyük ihtimalle ve haftaya kadar bizimkilerden para alamayacam her türlü sıkıntı bana
  • 30-04-2026, 22:00:18
    #4
    Kişisel Rütbe
    sakın Forumda izleme çolulk çocuk yeri ve çok fazla ergen var git avşar sinemasına Sankoparka orada rahat rahat izle

    Tatlıcı olarak ise hemen kalealtından yukarı çıkarken sağda künefeci var künefesi iyidir. Yarın bende Forum tarafında takılacam geek cofeeye felan uğra ama millet bahçesi değpil forumun aşşağısındakine git
  • 30-04-2026, 22:00:40
    #5
    Drmehmetaktass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende bu yüzden tedirginim bütün hesapları ben odeyecem para yetmeyecek büyük ihtimalle ve haftaya kadar bizimkilerden para alamayacam her türlü sıkıntı bana
    kafede vs oturursanız parayı çabuk bitirirsiniz şöyle bir yöntem öneririm 300+300 tavuk döner yemek 300+300 kafe bu arada zaten 4 5 saat geçer isterseniz yemekten sonra biraz yürüyüş ve park gibi bir yer varsa oturup sohbet edebilirsiniz. zaten yks çalıştığınız için o hün için 4 5 saat yeterli olduğunu düşünüyorum.
  • 30-04-2026, 22:05:04
    #6
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakın Forumda izleme çolulk çocuk yeri ve çok fazla ergen var git avşar sinemasına Sankoparka orada rahat rahat izle

    Tatlıcı olarak ise hemen kalealtından yukarı çıkarken sağda künefeci var künefesi iyidir. Yarın bende Forum tarafında takılacam geek cofeeye felan uğra ama millet bahçesi değpil forumun aşşağısındakine git
    Hocam dedikleriniz mantıklı ama araba olmadığı için çok fazla gitgel yapılacak sankoparkta biletler daha pahalı sinema için Forum uyguna geliyor biraz.
  • 30-04-2026, 22:06:13
    #7
    softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafede vs oturursanız parayı çabuk bitirirsiniz şöyle bir yöntem öneririm 300+300 tavuk döner yemek 300+300 kafe bu arada zaten 4 5 saat geçer isterseniz yemekten sonra biraz yürüyüş ve park gibi bir yer varsa oturup sohbet edebilirsiniz. zaten yks çalıştığınız için o hün için 4 5 saat yeterli olduğunu düşünüyorum.
    Haklısınız hocam ama İşin içinde sinema tatlı yemek planı yaptığımız için stresliyim kızla ilk buluşmada eksik plan yapmak hoş durur mu bilemedim
  • 30-04-2026, 22:06:27
    #8
    Kişisel Rütbe
    Drmehmetaktass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dedikleriniz mantıklı ama araba olmadığı için çok fazla gitgel yapılacak sankoparkta biletler daha pahalı sinema için Forum uyguna geliyor biraz.
    Sankoda 1 bilet alana 1 bilet bedava birtek sankoda işe yarıyor orada tatlıcıda buluruz sana sen dert etme bu arada unutma kadına asla hediye alma engeli yersin söylim
  • 30-04-2026, 22:07:08
    #9
    Kıza ödetme gider demişte bende şöyle düşünüyorum örnek veriyorum yemek yediniz tatlı yediniz kız sana gelip ya sinemayı da ben odiym mahçup olcam vs gibi bir cümle kurarsa birak ödesin kendini daha rahat hisseder yada sen diyebilirsin birdahaki sefere sen ödersin gibi 2. Buluşmaya garantilemek adına ama hiçbir şekilde hesaplar geldiği zaman tek kelime edip senin ödemen i bekliyorsa o kızla 2. Buluşmaya gitme hocam nezaketende olsa söylemesi gerekiyor