Beyler hayırlı akşamlar ilk önce
İlişkimin 2 ayı bitti 3 ayına girecez yks çalıştığımiz için pek dışarda buluşma imkanımız olmadı yarın işçi bayramı dershane kapalı olduğu için kızla buluşup sözde tatlı yemek ve sinemaya gidecez kız aradı ailesinden sadece 400 TL alabilmiş (ailesine kızlarla oturacaz demiş) bende sorun değil yarın gel hallederiz dedim bende de 1.300 var Gaziantepte yaşıyoruz güzel ama ucuz tatlıcı yemek yeri bildiğiniz var mı sinemayı Forum AVM'de izlemeyi düşünüyoruz herhangi bir kampanya var mı bilginiz var mı


Ayriyeten kızla ilkez tek buluşacaz öneriniz neler?




Güncelleme için tıklayın