Hocam dedikleriniz mantıklı ama araba olmadığı için çok fazla gitgel yapılacak sankoparkta biletler daha pahalı sinema için Forum uyguna geliyor biraz.
Sankoda 1 bilet alana 1 bilet bedava birtek sankoda işe yarıyor orada tatlıcıda buluruz sana sen dert etme bu arada unutma kadına asla hediye alma engeli yersin söylim