Yarın sevgilimle buluşacam yardım
48
●3.034
- 30-04-2026, 22:07:25isteyen her türlü çözüyor ben ilk buluşmayı Çiğköftecide yapmistim hesabı da kız ödemisti illaki bir şey yapmanıza gerek yok zaten cidden birbirinizi sevdiyseniz sadece buluş gitsin gerisi halledilir bir şekilde bazen buluşup saatlerce oturuyorduk sohbet ediyorduk demem o ki çok düşünme kasıldıkça daha da kötü hissedersin
- 30-04-2026, 22:09:40Öneri için sağolun hocamhzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2026, 22:10:34İlk buluşma diye mahcup olmak istemiyorum sadeceAlys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2026, 22:12:46Kız kendisi de o buluşmada olmak istiyorsa en kötü andan bile keyif alırsınız o yüzden çok düşünme sadece vakti gelince kendin ol bir de illaki sinema yemek falanda yapmak zorunda değilsiniz çekirdek kolada keyifli aktivite 😂Drmehmetaktass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2026, 22:13:10sağolun hocam şimdiden dmden yazıyorumhsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2026, 22:13:50Tamamdır hocam öneri için sağolun 😄Alys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yerinizde olsam pastanede tatlı yeyip ondan sonra sinemaya giderdim. Hem ekonomik hem güzel. Umarım güzel geçer