isteyen her türlü çözüyor ben ilk buluşmayı Çiğköftecide yapmistim hesabı da kız ödemisti illaki bir şey yapmanıza gerek yok zaten cidden birbirinizi sevdiyseniz sadece buluş gitsin gerisi halledilir bir şekilde bazen buluşup saatlerce oturuyorduk sohbet ediyorduk demem o ki çok düşünme kasıldıkça daha da kötü hissedersin
İlk buluşma diye mahcup olmak istemiyorum sadece