Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sakın Forumda izleme çolulk çocuk yeri ve çok fazla ergen var git avşar sinemasına Sankoparka orada rahat rahat izle

Tatlıcı olarak ise hemen kalealtından yukarı çıkarken sağda künefeci var künefesi iyidir. Yarın bende Forum tarafında takılacam geek cofeeye felan uğra ama millet bahçesi değpil forumun aşşağısındakine git
Hocam dedikleriniz mantıklı ama araba olmadığı için çok fazla gitgel yapılacak sankoparkta biletler daha pahalı sinema için Forum uyguna geliyor biraz.