• 25-04-2026, 17:13:29
    #1
    Senelerdir tırnak yoluyorum yeme alışkanlığı yok kopartma var. Her yolu denedim ama başarılı olamadım. Stres çarkı ve tesbih gibi şeyler erteliyor ama engellemiyor.
    Dehb teşhisi koyuldu bana ona bağlı olabilir diyorlar ama bu kadar da olmaz ya .
  • 25-04-2026, 17:15:35
    #2
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senelerdir tırnak yoluyorum yeme alışkanlığı yok kopartma var. Her yolu denedim ama başarılı olamadım. Stres çarkı ve tesbih gibi şeyler erteliyor ama engellemiyor.
    Dehb teşhisi koyuldu bana ona bağlı olabilir diyorlar ama bu kadar da olmaz ya .
    Çözümü yok bunun hocam ben 13 yıl önce bir tramva sayesinde başladım halada devam ediyorum yiyip tükürme var bende de tabi insan içinde değil ve tramvanin yanında vitiligoda başladı şunu söyleyebilirim ağzınızı meşgul edin örnek veriyorum sakız çiğnemek en iyi yöntem ben sakız cignerken hiç koparıp yemiyorum
  • 25-04-2026, 17:17:27
    #3
    meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümü yok bunun hocam ben 13 yıl önce bir tramva sayesinde başladım halada devam ediyorum yiyip tükürme var bende de tabi insan içinde değil ve tramvanin yanında vitiligoda başladı şunu söyleyebilirim ağzınızı meşgul edin örnek veriyorum sakız çiğnemek en iyi yöntem ben sakız cignerken hiç koparıp yemiyorum
    sakiz gercekten onluyor bu arada sakizi cikardiginda devam ediyor ama cignerken elin asla gitmiyor bi ara aci bir sey suruyordu ailem onu da yiyordum ama sakiz cignemeye basladigimdan beri etkisini gordum
  • 25-04-2026, 17:18:23
    #4
    25 yıl ben de bundan kurtulamadım. Hep tırnaklarım kopuk kopuk olurdu. Sigarayı arttırdım @meksec; 'in dediği gibi ağzım meşgul kalınca unutuyorum. Hiç çaba sarf etmeden kendi kendine bitti o iş. Bırakıcam yapmayacam falan da diye düşünmedim hiç, artık sakal sıvazlama başladı. Bırakıyorum sakalı falan. Tırnaklarımı kesmeyi unutur hale geldim şimdi de. Bu işin bir ortası yok bence ya.
  • 25-04-2026, 17:18:37
    #5
    ossiqn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakiz gercekten onluyor bu arada sakizi cikardiginda devam ediyor ama cignerken elin asla gitmiyor bi ara aci bir sey suruyordu ailem onu da yiyordum ama sakiz cignemeye basladigimdan beri etkisini gordum
    Evet sakız gerçekten yarıyor acı oje bende kullandım yok abi yine yiyip kemirip duruyorum sakız tavsiye ederim veyahut takma silikon tırnak da işe yarayabilir denemedim hiç
  • 25-04-2026, 17:19:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sakalınızla oynayın hocam elinizi ısırma isteği gelince bir tel sakalınızı çekin hızlı hızlı değil ama masaj tarzı eminim etki eder
  • 25-04-2026, 17:19:51
    #7
    akhadian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 yıl ben de bundan kurtulamadım. Hep tırnaklarım kopuk kopuk olurdu. Sigarayı arttırdım @meksec; 'in dediği gibi ağzım meşgul kalınca unutuyorum. Hiç çaba sarf etmeden kendi kendine bitti o iş. Bırakıcam yapmayacam falan da diye düşünmedim hiç, artık sakal sıvazlama başladı. Bırakıyorum sakalı falan. Tırnaklarımı kesmeyi unutur hale geldim şimdi de. Bu işin bir ortası yok bence ya.
    Haklısınız hocam size wp den bir konu hakkında Danıştim bı bakarsanız sevinirim
  • 25-04-2026, 17:21:09
    #8
    Ben ağız ile yolmuyorum elimle yapıyorum bunu stres veya fazla mutluluk altında iken komple tırnağı çıkartana kadar gidiyor ta ki kanama veya acı büyük ise fark ediyorum
  • 25-04-2026, 17:21:48
    #9
    meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız hocam size wp den bir konu hakkında Danıştim bı bakarsanız sevinirim
    Tekrar yazma şansınız var mı hocam, arada kaynamış olabilir çok mesaj kaçıyor gözümden bu sıralar..