meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çözümü yok bunun hocam ben 13 yıl önce bir tramva sayesinde başladım halada devam ediyorum yiyip tükürme var bende de tabi insan içinde değil ve tramvanin yanında vitiligoda başladı şunu söyleyebilirim ağzınızı meşgul edin örnek veriyorum sakız çiğnemek en iyi yöntem ben sakız cignerken hiç koparıp yemiyorum
sakiz gercekten onluyor bu arada sakizi cikardiginda devam ediyor ama cignerken elin asla gitmiyor bi ara aci bir sey suruyordu ailem onu da yiyordum ama sakiz cignemeye basladigimdan beri etkisini gordum