Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senelerdir tırnak yoluyorum yeme alışkanlığı yok kopartma var. Her yolu denedim ama başarılı olamadım. Stres çarkı ve tesbih gibi şeyler erteliyor ama engellemiyor.
Dehb teşhisi koyuldu bana ona bağlı olabilir diyorlar ama bu kadar da olmaz ya .
Çözümü yok bunun hocam ben 13 yıl önce bir tramva sayesinde başladım halada devam ediyorum yiyip tükürme var bende de tabi insan içinde değil ve tramvanin yanında vitiligoda başladı şunu söyleyebilirim ağzınızı meşgul edin örnek veriyorum sakız çiğnemek en iyi yöntem ben sakız cignerken hiç koparıp yemiyorum