25 yıl ben de bundan kurtulamadım. Hep tırnaklarım kopuk kopuk olurdu. Sigarayı arttırdım @meksec; 'in dediği gibi ağzım meşgul kalınca unutuyorum. Hiç çaba sarf etmeden kendi kendine bitti o iş. Bırakıcam yapmayacam falan da diye düşünmedim hiç, artık sakal sıvazlama başladı. Bırakıyorum sakalı falan. Tırnaklarımı kesmeyi unutur hale geldim şimdi de. Bu işin bir ortası yok bence ya.