Senelerdir tırnak yoluyorum yeme alışkanlığı yok kopartma var. Her yolu denedim ama başarılı olamadım. Stres çarkı ve tesbih gibi şeyler erteliyor ama engellemiyor.
Dehb teşhisi koyuldu bana ona bağlı olabilir diyorlar ama bu kadar da olmaz ya .