• 23-04-2026, 18:05:45
    #1
    https://www.hepsiburada.com/samsung-...-HBC00008P07HF

    Bir yakınımdan 40.000 TL borç aldım. Yakinda bu klimayı alacağım. Tüm param kriptoda. Zararım biterse paranın birazını bozup borcumu ödeyeceğim.
    Günde 3 saat çalışma ile sizce ayda bu klima nekadar elektrik harcar.
    Elektrik firması boğaziçi elektrik. Klima sadece yazın 3 ay, günde 3 saat çalıştırılacak. Gece saat 12 den sonra çalıştırılacak.

    Yapay zekaya sordum. Ufak bir miktar söyledi. Merak ettim bizzat Samsung Kliması olanlardan bilgi almak istedim.
    Linkini verdiğim klima enerji sınıfı A++
  • Kabul Edilen Cevap
    • A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Değerli yorumunuz için teşekkürler.
      Arçelik beko yetkili servisinde 1 seneden fazla çalıştım kesinlikle beko klima alma parana yazık, bütçen varsa Mitsubishi yoksa daikin samsung olarak ilerleyebilirsin , komşuya mitsubishi aldık çok memnun, geçen yaz babannemlere bütçeleri daha az olduğu için samsung aldık onlarda memnun. Kesinlikle arçelik beko vestel uzak dur yetkili servis tavsiyesi.
  • 23-04-2026, 18:07:59
    #2
    Bir ajanstan fazlası
    Inverter cihazlar tasarruflu cihazlardır
  • 23-04-2026, 18:09:00
    #3
    Hocam evde 4 adet 12000'lik var. 2 tanesi aktif olarak çalışıyor (günde 4-5 saat). Bunlarda wind free diye bir mod var onu yaptığınız zaman elektrik faturasında üzmez.
  • 23-04-2026, 18:17:40
    #4
    Gree veya Midea neden tercih etmiyorsunuz hocam
  • 23-04-2026, 18:19:07
    #5
    Geçen sene gittim 28 bine vestel aldım hocam 12.000 btu ve inverter cok az harcıyor. Belkı sen 25 e bıle bulursun ben yaz donemınde aldım.
    Ekonomik durumun sıkıntılıysa bu tarz markalarada bakabilirsin çünkü Türkiyede servis ağı çok geniş ve bir ürünü alıyorken gerçekten en önemli şeylerden biriside servisleri. Nacizane 9 luk klımaya o parayı verme ustam. Klima teknolojisi ortak gelişmiş resmen cogu aynı hele ki vestelden cok memnun kaldım hiç sevmediğim bir markadır ama cok memnun kaldım. Aynı şekilde arçelikdende memnun olan tanıdıklarım var klimada bu adamlar İzmir Dikili gibi türkiyenin en sıcak bölgelerinde yaşayan insanlar. Bazı markalar var mesela daikinin alt markası o tarz markalarada bakabilirsin hiç korkma servis varsa o kadar bütçe sıkışıklıgın varsa 25 e bıle çözersin bu işi demir döküm gibi güzel markalarında alt markaları var araştırıp ekonomik olanını alabilrsin ama kesinlikle 12 lik almanı tavsiye ederim. Önemli olan inverter ve AAA olması

    https://www.hepsiburada.com/vestel-f...-HBC0000811FXP
  • 23-04-2026, 18:28:56
    #6
    Sociget - SMM Paket Satış
    Soğutmak istediğiniz alan kaç metrekare?
  • 23-04-2026, 18:32:21
    #7
    haktanbozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gree veya Midea neden tercih etmiyorsunuz hocam
    Samsung en iyi marka olduğu için ve servisi güzel olduğu için samsaung tercih etmeyi düşünüyorum.

    MariaDB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soğutmak istediğiniz alan kaç metrekare?
    13m2
  • 23-04-2026, 18:33:19
    #8
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.hepsiburada.com/samsung-...-HBC00008P07HF

    Bir yakınımdan 40.000 TL borç aldım. Yakinda bu klimayı alacağım. Tüm param kriptoda. Zararım biterse paranın birazını bozup borcumu ödeyeceğim.
    Günde 3 saat çalışma ile sizce ayda bu klima nekadar elektrik harcar.
    Elektrik firması boğaziçi elektrik. Klima sadece yazın 3 ay, günde 3 saat çalıştırılacak. Gece saat 12 den sonra çalıştırılacak.

    Yapay zekaya sordum. Ufak bir miktar söyledi. Merak ettim bizzat Samsung Kliması olanlardan bilgi almak istedim.
    Linkini verdiğim klima enerji sınıfı A++
    fiyatı pahalı 9000 binlik birde beko ya bakın hocam
  • 23-04-2026, 18:35:35
    #9
    duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatı pahalı 9000 binlik birde beko ya bakın hocam
    Beko Klima Konusunda Nasıl Firma? Sizin Tecrübeniz varsa yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.