https://www.hepsiburada.com/samsung-...-HBC00008P07HF
Bir yakınımdan 40.000 TL borç aldım. Yakinda bu klimayı alacağım. Tüm param kriptoda. Zararım biterse paranın birazını bozup borcumu ödeyeceğim.
Günde 3 saat çalışma ile sizce ayda bu klima nekadar elektrik harcar.
Elektrik firması boğaziçi elektrik. Klima sadece yazın 3 ay, günde 3 saat çalıştırılacak. Gece saat 12 den sonra çalıştırılacak.
Yapay zekaya sordum. Ufak bir miktar söyledi. Merak ettim bizzat Samsung Kliması olanlardan bilgi almak istedim.
Linkini verdiğim klima enerji sınıfı A++
Bu Klima Çok Elektrik Harcar mi?
25
●734
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 23-04-2026, 18:19:07Geçen sene gittim 28 bine vestel aldım hocam 12.000 btu ve inverter cok az harcıyor. Belkı sen 25 e bıle bulursun ben yaz donemınde aldım.
Ekonomik durumun sıkıntılıysa bu tarz markalarada bakabilirsin çünkü Türkiyede servis ağı çok geniş ve bir ürünü alıyorken gerçekten en önemli şeylerden biriside servisleri. Nacizane 9 luk klımaya o parayı verme ustam. Klima teknolojisi ortak gelişmiş resmen cogu aynı hele ki vestelden cok memnun kaldım hiç sevmediğim bir markadır ama cok memnun kaldım. Aynı şekilde arçelikdende memnun olan tanıdıklarım var klimada bu adamlar İzmir Dikili gibi türkiyenin en sıcak bölgelerinde yaşayan insanlar. Bazı markalar var mesela daikinin alt markası o tarz markalarada bakabilirsin hiç korkma servis varsa o kadar bütçe sıkışıklıgın varsa 25 e bıle çözersin bu işi demir döküm gibi güzel markalarında alt markaları var araştırıp ekonomik olanını alabilrsin ama kesinlikle 12 lik almanı tavsiye ederim. Önemli olan inverter ve AAA olması
https://www.hepsiburada.com/vestel-f...-HBC0000811FXP - 23-04-2026, 18:32:21Samsung en iyi marka olduğu için ve servisi güzel olduğu için samsaung tercih etmeyi düşünüyorum.haktanbozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13m2MariaDB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-04-2026, 18:33:19fiyatı pahalı 9000 binlik birde beko ya bakın hocamA.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2026, 18:35:35Beko Klima Konusunda Nasıl Firma? Sizin Tecrübeniz varsa yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle