Geçen sene gittim 28 bine vestel aldım hocam 12.000 btu ve inverter cok az harcıyor. Belkı sen 25 e bıle bulursun ben yaz donemınde aldım.
Ekonomik durumun sıkıntılıysa bu tarz markalarada bakabilirsin çünkü Türkiyede servis ağı çok geniş ve bir ürünü alıyorken gerçekten en önemli şeylerden biriside servisleri. Nacizane 9 luk klımaya o parayı verme ustam. Klima teknolojisi ortak gelişmiş resmen cogu aynı hele ki vestelden cok memnun kaldım hiç sevmediğim bir markadır ama cok memnun kaldım. Aynı şekilde arçelikdende memnun olan tanıdıklarım var klimada bu adamlar İzmir Dikili gibi türkiyenin en sıcak bölgelerinde yaşayan insanlar. Bazı markalar var mesela daikinin alt markası o tarz markalarada bakabilirsin hiç korkma servis varsa o kadar bütçe sıkışıklıgın varsa 25 e bıle çözersin bu işi demir döküm gibi güzel markalarında alt markaları var araştırıp ekonomik olanını alabilrsin ama kesinlikle 12 lik almanı tavsiye ederim. Önemli olan inverter ve AAA olması

https://www.hepsiburada.com/vestel-f...-HBC0000811FXP