haktanbozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gree veya Midea neden tercih etmiyorsunuz hocam
Samsung en iyi marka olduğu için ve servisi güzel olduğu için samsaung tercih etmeyi düşünüyorum.

MariaDB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soğutmak istediğiniz alan kaç metrekare?
13m2