duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyatı pahalı 9000 binlik birde beko ya bakın hocam
Beko Klima Konusunda Nasıl Firma? Sizin Tecrübeniz varsa yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.