A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.hepsiburada.com/samsung-...-HBC00008P07HF

Bir yakınımdan 40.000 TL borç aldım. Yakinda bu klimayı alacağım. Tüm param kriptoda. Zararım biterse paranın birazını bozup borcumu ödeyeceğim.
Günde 3 saat çalışma ile sizce ayda bu klima nekadar elektrik harcar.
Elektrik firması boğaziçi elektrik. Klima sadece yazın 3 ay, günde 3 saat çalıştırılacak. Gece saat 12 den sonra çalıştırılacak.

Yapay zekaya sordum. Ufak bir miktar söyledi. Merak ettim bizzat Samsung Kliması olanlardan bilgi almak istedim.
Linkini verdiğim klima enerji sınıfı A++
fiyatı pahalı 9000 binlik birde beko ya bakın hocam