Hit Botu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Polo 1.6 alınır mı?
16
●424
- 20-04-2026, 20:59:17öncelikle bu işin içinde olarak şunu söyliyeyim dediğiniz gibi asıl cay 2010-2014 arası fakat cay motoru devam ettirip modellere ayırdılar cayb cayc gibi turbo harici dediğim enjektörler downpipe filtre iptali ufak tefek eklentiler değil ciddi hızlar getirecektir ki en son yaptığımız polo 2012 model olup dediğim özelleştirmeler sonrası araçtaki fazla ağırlıklar harici 2 bar araç yürüyordu bence beygir konusunda fazlası vardır eksiği yoktur
- 20-04-2026, 21:01:42Üyeliği durdurulduben direkt normal olan cay kodlu motor için söyledimisoohub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
400hp aldığınız araç hangisi? var mı videosu vs.
kendi aracım 2.4 barda 320-330hp alıyor polo sektöründe beni tanırlar zaten istanbul içinde sürekli olarak kalabalık polo buluşmaları yapıyoruz
ama belirttiğiniz 400hp turbo enjektör dpf egr dp düz boru ile olacak iş değil - 20-04-2026, 21:03:23Comfortline olması iyi hocam, yeni nesil bir arabada isteyebileceğiniz çoğu özelliği taşır, orta pakettir. Manuel olması da cebiniz için iyi. 1.6-1.0 kıyasına gelecek olursak, şayet çok çok kısa mesafeler gitmeyecekseniz bence dizel daha iyi. 1.0'ın avantajı bakım giderlerinin daha düşük olması. Ama yakıt için de şöyle bir şey var, 1.0 motoru sıkıştırdığınızda 1.6'dan daha fazla yakar.mfacomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2026, 21:04:26videoyu bulup özelden atıyorum hocam ben kendim şuan pejo kullanıyorum 307 çalıştığım yerdeki ustamın aracıydı polo komple elektrik tesisatını ben yaptığım için gördüğüm eklentileri söyledim zaten dediğim dışı bir eklenti yoktur intercoller dışı vbHit Botu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2026, 21:09:38Fiyat farkı yoksa 1.0 tsi daha mantıklı seçenek olur. Ibiza fabia polo bakabilirsin şehir içi şehir dışı az yakar performans yeterli dizel malum özellikle şehir içi arızaya müsait masrafi tatminkar oluyor.
Donanım olarak en dolu hangi araç denk gelirsecona bak - 20-04-2026, 21:11:47Bene 1.2TDI var çok iyi ama 1.6 bilmiyorum. Yeni alacak olsam 1.0TSI falan alırdım.
TDI tarafı eski sahibine, km ve bakım geçmişine bağlı.