Hit Botu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2014 ten sonra motorlar cay kodlu çıkmıyor

1549 turbo ile en fazla 300hp alınır 400hp polo proje aracıdır ufak tefek eklentilerle olabilecek bi güç değil
öncelikle bu işin içinde olarak şunu söyliyeyim dediğiniz gibi asıl cay 2010-2014 arası fakat cay motoru devam ettirip modellere ayırdılar cayb cayc gibi turbo harici dediğim enjektörler downpipe filtre iptali ufak tefek eklentiler değil ciddi hızlar getirecektir ki en son yaptığımız polo 2012 model olup dediğim özelleştirmeler sonrası araçtaki fazla ağırlıklar harici 2 bar araç yürüyordu bence beygir konusunda fazlası vardır eksiği yoktur