2018 model 180 binde 1.6 TDI Comfortline paket ve manuel hocam. Düşük KM bulmak zaten çok zor internette biraz araştırdım. Araca ustaya baktırdım bir problem olmadığını söyledi ama yinede yeni kasa 1.0 almak mı mantıklı yoksa 1.6 tdi mi emin olamadım
Comfortline olması iyi hocam, yeni nesil bir arabada isteyebileceğiniz çoğu özelliği taşır, orta pakettir. Manuel olması da cebiniz için iyi. 1.6-1.0 kıyasına gelecek olursak, şayet çok çok kısa mesafeler gitmeyecekseniz bence dizel daha iyi. 1.0'ın avantajı bakım giderlerinin daha düşük olması. Ama yakıt için de şöyle bir şey var, 1.0 motoru sıkıştırdığınızda 1.6'dan daha fazla yakar.