öncelikle bu işin içinde olarak şunu söyliyeyim dediğiniz gibi asıl cay 2010-2014 arası fakat cay motoru devam ettirip modellere ayırdılar cayb cayc gibi turbo harici dediğim enjektörler downpipe filtre iptali ufak tefek eklentiler değil ciddi hızlar getirecektir ki en son yaptığımız polo 2012 model olup dediğim özelleştirmeler sonrası araçtaki fazla ağırlıklar harici 2 bar araç yürüyordu bence beygir konusunda fazlası vardır eksiği yoktur
ben direkt normal olan cay kodlu motor için söyledim
400hp aldığınız araç hangisi? var mı videosu vs.
kendi aracım 2.4 barda 320-330hp alıyor polo sektöründe beni tanırlar zaten istanbul içinde sürekli olarak kalabalık polo buluşmaları yapıyoruz
ama belirttiğiniz 400hp turbo enjektör dpf egr dp düz boru ile olacak iş değil