Hit Botu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben direkt normal olan cay kodlu motor için söyledim

400hp aldığınız araç hangisi? var mı videosu vs.

kendi aracım 2.4 barda 320-330hp alıyor polo sektöründe beni tanırlar zaten istanbul içinde sürekli olarak kalabalık polo buluşmaları yapıyoruz

ama belirttiğiniz 400hp turbo enjektör dpf egr dp düz boru ile olacak iş değil
videoyu bulup özelden atıyorum hocam ben kendim şuan pejo kullanıyorum 307 çalıştığım yerdeki ustamın aracıydı polo komple elektrik tesisatını ben yaptığım için gördüğüm eklentileri söyledim zaten dediğim dışı bir eklenti yoktur intercoller dışı vb