php ile ai destekli websitemizi yaptık yayına aldık.
www.metropolweb.com
düşüncelerinizi merakla bekliyorum. İyi forumlar
Sitemiz nasıl olmuş ?
32
●1.068
- 23-03-2026, 23:08:03
- 23-03-2026, 23:10:10Ellerinize sağlık, sadece bana yeşil biraz absürd geldi başka bir renk kullanabilirsiniz. Onun dışında gayet güzel olmuş.
- 23-03-2026, 23:12:04Fistik yesili harika olmus.MetropolWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siyah ustune cok guzel duruyor siteyi cok basarili buldum.

