• 23-03-2026, 23:19:45
    #10
    Gayet güzel olmuş. Elinize sağlık
  • 23-03-2026, 23:23:24
    #11
    güzel, elinize sağlık fakat metrelerce öteden baksam bu site AI ile yapılmış diyebilirim. çoğu zaman sonuç estetik olarak güzel çıkmasına rağmen biraz daha uğraşıp o AI vibeını ortadan kaldırmak adına bazı yerlerde revize yapmak gerekiyor şahsi fikrim.
  • 23-03-2026, 23:28:06
    #12
    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel fakat ai çok fazla ikon kullanıyor en azından menüdekileri kaldırabilirsiniz sanki
    haklısın ama işin garibi ai kullanmamıştı ben kullandım :P
  • 23-03-2026, 23:28:59
    #13
    MetropolWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısın ama işin garibi ai kullanmamıştı ben kullandım :P
    Claude da çok kullanıyor artık gözüme batmaya başladı belki algıda seçicilik yapıyor olabilirim
  • 23-03-2026, 23:35:23
    #14
    Elinize sağlık güzel
  • 23-03-2026, 23:44:44
    #15
    Güzel ve şık görünüyor. Elinize sağlık
  • 24-03-2026, 00:47:06
    #16
    Hocam headera bir ayar cekin aynı zamanda cok iyi blog kısmı ve header kısmı dısında hicbir yer ben aiyim diye bagırmıyor.
    Elinize sağlık
  • 24-03-2026, 00:52:34
    #17
    Güzel olmuş elinize sağlık, hayırlı olsun .
  • 24-03-2026, 01:01:41
    #18
    Renk ve Navbar dışında gözüme çarpan bir şey olmadı. Emeklerinize sağlık.

    Hangi ai kullandığınızı öğrenebilir miyim?