Sitemiz nasıl olmuş ?
32
●1.068
- 23-03-2026, 23:28:06haklısın ama işin garibi ai kullanmamıştı ben kullandım :PSevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2026, 23:28:59MetropolWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Claude da çok kullanıyor artık gözüme batmaya başladı belki algıda seçicilik yapıyor olabilirim
- 24-03-2026, 00:47:06Hocam headera bir ayar cekin aynı zamanda cok iyi blog kısmı ve header kısmı dısında hicbir yer ben aiyim diye bagırmıyor.
Elinize sağlık - 24-03-2026, 01:01:41Renk ve Navbar dışında gözüme çarpan bir şey olmadı. Emeklerinize sağlık.
Hangi ai kullandığınızı öğrenebilir miyim?
Claude da çok kullanıyor artık gözüme batmaya başladı belki algıda seçicilik yapıyor olabilirim