Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel fakat ai çok fazla ikon kullanıyor en azından menüdekileri kaldırabilirsiniz sanki
haklısın ama işin garibi ai kullanmamıştı ben kullandım :P