Sitemiz nasıl olmuş ?
32
●1.072
- 24-03-2026, 10:43:31Hizmetler kısmında kullanılan görseller değişebilir amatör göstermiş ayrıca sağ alttaki gemini iconları kalkmalı, üst barda emojiler olmasa daha iyi olurmuş, blog sayfasında da hepsinin önizleme görseli aynı revize gördükten sonra daha iyi görüneceğini düşünüyorum ref sayfası şık olmuş, başarılar
- 24-03-2026, 10:45:05İçerikler referanslar vs. bugün düzenleyip bitireceğim hocam. Değerli dönüşün için teşekkür ederim.elbruzab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2026, 21:32:34çok fazla yeşil renk var hocam renk paleti kullanabilirsiniz tasarım olarak hoş gözüküyor başarılar.
