elbruzab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hizmetler kısmında kullanılan görseller değişebilir amatör göstermiş ayrıca sağ alttaki gemini iconları kalkmalı, üst barda emojiler olmasa daha iyi olurmuş, blog sayfasında da hepsinin önizleme görseli aynı revize gördükten sonra daha iyi görüneceğini düşünüyorum ref sayfası şık olmuş, başarılar
İçerikler referanslar vs. bugün düzenleyip bitireceğim hocam. Değerli dönüşün için teşekkür ederim.