• 27-02-2026, 13:55:13
    #19
    Oses çiğköfte ile görüştünüz mü ?
    Ben mesela ağırlık olarak oses den başka bir yerde yiyemiyorum. Belki lezzeti belki alışkanlık yıllardır değiştirmedim markayı.
    Komagene denedim ancak, aynı lezzeti yakalayamadım.
  • 27-02-2026, 14:21:53
    #20
    Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerebileceğiniz varmı bir bayilik
    hocam lider siz olacaksınız asla ticarette kimseden öneri tavsiye alamyın bence yatırım sizden çıkacak araştırın piyasayı derim.
  • 27-02-2026, 18:20:13
    #21
    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oses çiğköfte ile görüştünüz mü ?
    Ben mesela ağırlık olarak oses den başka bir yerde yiyemiyorum. Belki lezzeti belki alışkanlık yıllardır değiştirmedim markayı.
    Komagene denedim ancak, aynı lezzeti yakalayamadım.
    Bayilik bedeli çok istiyorlar hocam ya
  • 27-02-2026, 18:31:25
    #22
    Onu bunu bilmem ama kesinlikle ruhsat almaya belediyeye gitme gerekirse gelsin ceza kessinler ama o ruhsatı alma ben çiğköfteci açtım ruhsatı çıkardığım gün bütün her yere bildirim gidiyor bu şahıs dükkan açmış diye herkes kayıt istiyor para istiyor 🤣🤣 daha tövbe bir yer açarsam ruhsat almammmm
  • 27-02-2026, 18:44:32
    #23
    insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında denedik olmadı hocam 2 okulun (lise) arasına açmıştık dükkanı da afiyet çiğköfte falandı belki marka olsa olurdu da ben başaramadım sana da tavsiye etmem. yemek siteleri %33+kdv kurye ve hizmet bedeli var. ne kazanacazda ne ödiyecez. %10 kdv %20 stopaj muhasebe gelir vergisi kurumlar vergisi ...... ........ daha çok şey var boşver bir yerde çalış bak keyfine. para parayı çeker
    en cok bu yorumu begendim.
  • 27-02-2026, 19:27:04
    #24
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu bunu bilmem ama kesinlikle ruhsat almaya belediyeye gitme gerekirse gelsin ceza kessinler ama o ruhsatı alma ben çiğköfteci açtım ruhsatı çıkardığım gün bütün her yere bildirim gidiyor bu şahıs dükkan açmış diye herkes kayıt istiyor para istiyor 🤣🤣 daha tövbe bir yer açarsam ruhsat almammmm
    Ama bu sefer de mühürlerler hocam. Ruhsatsız gıda işine giremezsiniz ki
  • 27-02-2026, 20:14:55
    #25
    Acıcık öneririm. Katkı olmayan bir markadır. Dilerseniz görüştürürüm.
  • 27-02-2026, 20:55:19
    #26
    onurdeger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acıcık öneririm. Katkı olmayan bir markadır. Dilerseniz görüştürürüm.
    Türkiye geneli kaç şubeleri var acaba
  • 27-02-2026, 21:15:34
    #27
    Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye geneli kaç şubeleri var acaba
    Türkiye'de de varda genelde Almanya'ya çalışıyor diye biliyorum.