Oses çiğköfte ile görüştünüz mü ?
Ben mesela ağırlık olarak oses den başka bir yerde yiyemiyorum. Belki lezzeti belki alışkanlık yıllardır değiştirmedim markayı.
Komagene denedim ancak, aynı lezzeti yakalayamadım.
Çiğköfteci açmak ?
29
●1.442
- 27-02-2026, 14:21:53hocam lider siz olacaksınız asla ticarette kimseden öneri tavsiye alamyın bence yatırım sizden çıkacak araştırın piyasayı derim.Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2026, 18:20:13Bayilik bedeli çok istiyorlar hocam yaBiu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2026, 18:31:25Onu bunu bilmem ama kesinlikle ruhsat almaya belediyeye gitme gerekirse gelsin ceza kessinler ama o ruhsatı alma ben çiğköfteci açtım ruhsatı çıkardığım gün bütün her yere bildirim gidiyor bu şahıs dükkan açmış diye herkes kayıt istiyor para istiyor 🤣🤣 daha tövbe bir yer açarsam ruhsat almammmm
- 27-02-2026, 18:44:32en cok bu yorumu begendim.insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2026, 19:27:04Ama bu sefer de mühürlerler hocam. Ruhsatsız gıda işine giremezsiniz kiLadavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2026, 20:55:19Türkiye geneli kaç şubeleri var acabaonurdeger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2026, 21:15:34Türkiye'de de varda genelde Almanya'ya çalışıyor diye biliyorum.Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle