Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oses çiğköfte ile görüştünüz mü ?
Ben mesela ağırlık olarak oses den başka bir yerde yiyemiyorum. Belki lezzeti belki alışkanlık yıllardır değiştirmedim markayı.
Komagene denedim ancak, aynı lezzeti yakalayamadım.
Bayilik bedeli çok istiyorlar hocam ya