Onu bunu bilmem ama kesinlikle ruhsat almaya belediyeye gitme gerekirse gelsin ceza kessinler ama o ruhsatı alma ben çiğköfteci açtım ruhsatı çıkardığım gün bütün her yere bildirim gidiyor bu şahıs dükkan açmış diye herkes kayıt istiyor para istiyor 🤣🤣 daha tövbe bir yer açarsam ruhsat almammmm
Ama bu sefer de mühürlerler hocam. Ruhsatsız gıda işine giremezsiniz ki