Çiğköfteci açmak ?
29
●1.442
- 27-02-2026, 12:42:32Bayilik bedeli çok yüksek hocam yavipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2026, 12:43:09Önermek istediğiniz bir bayi varmıdır acabaAlicamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2026, 13:40:55Zamanında denedik olmadı hocam 2 okulun (lise) arasına açmıştık dükkanı da afiyet çiğköfte falandı belki marka olsa olurdu da ben başaramadım sana da tavsiye etmem. yemek siteleri %33+kdv kurye ve hizmet bedeli var. ne kazanacazda ne ödiyecez. %10 kdv %20 stopaj muhasebe gelir vergisi kurumlar vergisi ...... ........ daha çok şey var boşver bir yerde çalış bak keyfine. para parayı çeker
- 27-02-2026, 13:46:02Açmak istediğiniz bölgede yoksa olabilir neden olmasın. Yok ben bölgede var harika çalışıyor bende açayım dersen ne sen kazanırsın nede o kazanır. Sonuçta pes eden sen olursun.
Bölgemde ki çiğ köfteci vızır vızır çalışıyor dersen hata edersin
Çiğ köfte işi bitmez lezzetli bir firma ise asla bitmez. Markadan öte lezzet önemli. Çiğ köfte de artık markaya değil lezzete bakıyorlar. - 27-02-2026, 13:48:12Hocam aktif olarak çalışan bir kurye firmam var bu nedenle sektörü görüyoruz. Verilmeyen yetersiz hizmetler lezzet düşüklüğü vs. Sektöre yenilik getirilmesi gerekiyor reklamlarla vs ilerlemeyi düşünüyorum ilk etaptaersincaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2026, 13:48:37yatırımı amorti süresi diğer firmalarla hemen hemen aynı.Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım bölge müdürü. uzun vadede bence en mantıklısı komagene. - 27-02-2026, 13:51:21Olmayan bölgede açmak her zaman daha iyidir.
Özelden mesaj attım
Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle