• 27-02-2026, 12:36:40
    #10
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Bayi çok önemli
  • 27-02-2026, 12:37:58
    #11
    VipsMedya.Com
    k0magae tercih edilen en cok firma bence
  • 27-02-2026, 12:42:32
    #12
    vipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    k0magae tercih edilen en cok firma bence
    Bayilik bedeli çok yüksek hocam ya
  • 27-02-2026, 12:43:09
    #13
    Alicamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayi çok önemli
    Önermek istediğiniz bir bayi varmıdır acaba
  • 27-02-2026, 13:40:55
    #14
    Zamanında denedik olmadı hocam 2 okulun (lise) arasına açmıştık dükkanı da afiyet çiğköfte falandı belki marka olsa olurdu da ben başaramadım sana da tavsiye etmem. yemek siteleri %33+kdv kurye ve hizmet bedeli var. ne kazanacazda ne ödiyecez. %10 kdv %20 stopaj muhasebe gelir vergisi kurumlar vergisi ...... ........ daha çok şey var boşver bir yerde çalış bak keyfine. para parayı çeker
  • 27-02-2026, 13:46:02
    #15
    Açmak istediğiniz bölgede yoksa olabilir neden olmasın. Yok ben bölgede var harika çalışıyor bende açayım dersen ne sen kazanırsın nede o kazanır. Sonuçta pes eden sen olursun.
    Bölgemde ki çiğ köfteci vızır vızır çalışıyor dersen hata edersin
    Çiğ köfte işi bitmez lezzetli bir firma ise asla bitmez. Markadan öte lezzet önemli. Çiğ köfte de artık markaya değil lezzete bakıyorlar.
  • 27-02-2026, 13:48:12
    #16
    ersincaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açmak istediğiniz bölgede yoksa olabilir neden olmasın. Yok ben bölgede var harika çalışıyor bende açayım dersen ne sen kazanırsın nede o kazanır. Sonuçta pes eden sen olursun.
    Bölgemde ki çiğ köfteci vızır vızır çalışıyor dersen hata edersin
    Çiğ köfte işi bitmez lezzetli bir firma ise asla bitmez. Markadan öte lezzet önemli. Çiğ köfte de artık markaya değil lezzete bakıyorlar.
    Hocam aktif olarak çalışan bir kurye firmam var bu nedenle sektörü görüyoruz. Verilmeyen yetersiz hizmetler lezzet düşüklüğü vs. Sektöre yenilik getirilmesi gerekiyor reklamlarla vs ilerlemeyi düşünüyorum ilk etapta
  • 27-02-2026, 13:48:37
    #17
    Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayilik bedeli çok yüksek hocam ya
    yatırımı amorti süresi diğer firmalarla hemen hemen aynı.
    arkadaşım bölge müdürü. uzun vadede bence en mantıklısı komagene.
  • 27-02-2026, 13:51:21
    #18
    Olmayan bölgede açmak her zaman daha iyidir.
    Özelden mesaj attım



    Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aktif olarak çalışan bir kurye firmam var bu nedenle sektörü görüyoruz. Verilmeyen yetersiz hizmetler lezzet düşüklüğü vs. Sektöre yenilik getirilmesi gerekiyor reklamlarla vs ilerlemeyi düşünüyorum ilk etapta