Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayilik bedeli çok yüksek hocam ya
yatırımı amorti süresi diğer firmalarla hemen hemen aynı.
arkadaşım bölge müdürü. uzun vadede bence en mantıklısı komagene.