Zamanında denedik olmadı hocam 2 okulun (lise) arasına açmıştık dükkanı da afiyet çiğköfte falandı belki marka olsa olurdu da ben başaramadım sana da tavsiye etmem. yemek siteleri %33+kdv kurye ve hizmet bedeli var. ne kazanacazda ne ödiyecez. %10 kdv %20 stopaj muhasebe gelir vergisi kurumlar vergisi ...... ........ daha çok şey var boşver bir yerde çalış bak keyfine. para parayı çeker
en cok bu yorumu begendim.