• 26-02-2026, 14:13:11
    #28
    Geçmiş olsun dost acı konuşur beni yanlış anlama olur mu?
    Yarın polisle jandarmayla çıkar gelir oraya bilemezsin çook kişiye yaptılar bunu. İlk iş avukatınla görüş oradan başla...
  • 26-02-2026, 14:16:02
    #29
    Boyle bir teknoloji mi varmis ya cok ilginc degil mi bu? Microsoft’un bir gun tepesi atarsa vay dunyanin haline o zaman. 11bin euro nedir ayrica. Yapin Adobe gibi abonelk sistemi herkes faydalansin.
  • 26-02-2026, 14:40:39
    #30
    Şimdi microsoft kalkıp crackli windows ve office kullananları, adobe de photoshop vb. kullananlara dava açsa Türkiye'den dünyanın parasını kaldırırlar. Ama yapmıyorlar, yapanı görmedim. Bence sorun olmayacaktır. Tabi sizi dava açmakla suçlayan gerçek mi değil mi ondan emin olun.

    Bizim memlekette şeytana pabucunu ters giydirecek adam çok. Shutterstock görselini sağ tıkla Google lens ile arat, çıkan sitelerin Info maillerine lisanslı fotoğraf kullanıyorsunuz ya dava açarız ya da 300 doları şu hesaba atın şeklinde tehdit ve korku ile para kazanma yöntemi ebook satıldığını gördüm.
  • 26-02-2026, 14:47:00
    #31
    Hiç birşey olmaz hocam. Açsın dava itiraz edersin.
  • 26-02-2026, 15:42:22
    #32
    iyi bir avukat bulun.
  • 26-02-2026, 17:56:03
    #33
    Olay bana ait olmayan bir bilgisayarda ve ipde oluyor. Sadece orada benim domain uzantılı mail adresim açık. Tazminatı ödemeyi düşünüyorum.
  • 26-02-2026, 18:10:24
    #34
    Lisans al veya makul tazminat ile çözüm.
  • 27-02-2026, 16:29:19
    #35
    Benim bir daire parası alacağım var avukatlar birşey yapamıyor. Neymiş üzerindeki malların hepsini eşine çocuklarına vermiş.

    Sende bu ülkedeki açıkları kullan üzerinde mal tutma hiçbişey yapamazlar. Gerçekten *********** insanlar yolunu bulmuş bizim gibi saflarda çilesini çekiyor
  • 27-02-2026, 17:29:26
    #36
    Adamların satış sterisi bu
    Eskiden Programı silmek yetiyordu ama yeni kanunlar için avukata danışmak iyi olur